Ahir dimecres vam tancar el cicle de tallers de formació que des de l’Oficina d’atenció als Clubs, amb la col·laboració de la Representació Territorial de l’esport a Lleida, la Regidoria d’esports de Mollerussa i el Consell Comarcal de l’Urgell, vam començar el passat mes d’octubre.
Durant aquests mesos s’han fet sessions adreçades als directius de clubs i entitats esportives sobre diversos temes: relacions laborals i voluntariat, actualització jurídica, fiscalitat i aquest darrer sobre l’organització d’esdeveniments esportius, donant compliment d’aquesta manera a un programa formatiu configurat en 4 sessions.
Tots aquests tallers s’han enfocat des d’un punt de vista pràctic i han servit per compartir experiències i aclarir dubtes que es generen en la gestió ordinària dels clubs.
En aquest sentit, la darrera sessió ha portat per títol “L’organització d’esdeveniments esportius”, en el desenvolupament de la qual s’ha fet una reflexió sobre qui és l’organitzador d’un esdeveniment, quines són les obligacions que se’n deriven i com podem cobrir els riscos que es generen a través de la contractació de diferents tipus d’assegurances.
Finalment, el Sr. Agustí Rizos, qui va impartir la sessió, va aprofitar l’acte per agrair la presència i la implicació dels clubs assistents així com per acomiadar-se com a responsable de l’Oficina d’atenció als Clubs de Lleida i l’Alt Pirineu i Aran. Així mateix va informar que el projecte continua i que properament l’Oficina tornarà a obrir les seves portes amb la persona que el substituirà.