El passat dijous 24 d’octubre, l’Oficina d’atenció als Clubs va organitzar un taller d’actualització jurídica a la Sala Joan Gil d’Alcanar.
Una vintena de clubs i entitats esportives van participar en la formació. En aquesta ocasió, es va tractar com a tema principal tota la documentació oficial a presentar al Registre d’Entitats Esportives, a nivell teòric i també a nivell pràctic, treballant des de l’aplicació perquè els assistents poguessin veure in situ com es feia el procés.
La normativa ha canviat pel que fa a la presentació de la documentació, i en el termini d’un any, tot es farà ja de manera telemàtica.
La intenció és que els clubs facin una adaptació el més aviat possible per poder utilitzar aquest mitjà per a les seves comunicacions i que, a la vegada, els evita desplaçaments i incomoditats.
Es va fer, també, especial ènfasi en la necessitat d’estar actualitzats i poder obtenir el certificat digital, tant necessari per a qualsevol gestió administrativa.
En resum, una jornada que va servir per posar al dia als responsables dels clubs sobre els aspectes jurídics de més rellevància en la gestió de les seves entitats.