L’Oficina d’atenció al clubs fa passos decidits per apropar-se a les entitats en un moment com l’actual, en què la pandèmia ha provocat una situació complicada, tant econòmicament com de gestió, per al sector.
Amb aquest esperit, l’Oficina ha impartit de manera telemàtica la presentació ‘Oficina d’atenció als clubs al servei de les entitats’. L’objectiu de la trobada, en què van inscriure’s una trentena d’entitats, era fer-los conèixer tots els serveis que s’ofereixen des de l’Oficina per atendre les seves necessitats i dificultats en la seva gestió diària.
La resposta dels clubs ha sigut molt positiva i ha despertat molt interès per part d’aquelles entitats que encara no eren coneixedores de l’existència d’aquest servei de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya.
L’Oficina d’atenció als clubs vol ser una eina d’ajuda a totes les federacions esportives catalanes en l’eficiència de la gestió administrativa dels clubs en matèria fiscal, comptable, laboral i jurídic, així com també ofereix càpsules i tallers formatius per a una millor i més eficient gestió.