Des de l’Oficina d’atenció als Clubs volem informar-vos que, davant de la situació actual en què ens trobem a causa del COVID-19, seguim a disposició dels clubs i entitats esportives en tot el territori i en el seu horari habitual. Podeu trobar més informació a https://oficinaclubs.cat/oficines/
Seguim oferint tots els assessoraments de manera telefònica i mail; les visites, en canvi, passen ser on line en comptes de presencials.
A continuació us facilitem uns models de documentació per si poden ser del vostre interès:
- Model de certificat per acreditar la necessitat de desplaçament de les persones treballadores de l’entitat.
- Model d’acord de la Junta Directiva per a la desconvocatòria de l’Assemblea General.
En cas de celebrar Juntes Directives per mitjans telemàtics, es recomana:
- Que existeixi previsió estatutària que permeti la celebració de Juntes telemàtiques
- Que l’acord de celebrar la Junta de forma telemàtica sigui pres per unanimitat dels membres.
- Que el mitjà emprat per dur a terme la Junta Directiva permeti l’acreditació de la identitat de les persones membres.
- Que quedi constància del sentit del vot emès per cadascun dels membres.
Us fem arribar aquesta informació, sens perjudici de noves mesures que en el seu cas prenguin les autoritats competents en els propers dies que deixin sense efectes l’actual situació.
Com sempre, per qualsevol qüestió, restem a la vostra disposició a través de les oficines territorials.